středa 8. ledna 2014

Paneláky jsou pro hipstery

Nový rok je tu s námi sice už osm dlouhých dní, ale ještě jsem se já, dívka marnivá, nedostala k tomu, popřát vám vše nej! Takže náprava: krásný rok vám všem, mí milí čtenáři a děkuji, že mi zachováváte přízeň, když vidím, kolik vás tu brouzdá blogem, tak mě to vždycky zahřeje a říkám si, že to s těmi paneláky ještě bude jednou světové :)!



Třeba tak podobně jako v Berlíně, metropoli hipsterů. Tam už prý panuje dobré dva-tři roky návrat do lůna betonu. Stát se majitelem panelového bytu je chytré, výhodné a dosti "hip". Dokonce už to má prý přesně ten "špás faktor", který hipsteři vyhledávají, jak zní ve videu:


Vybrané byty, které se tam objevují jsou ale moc pěkné. Paneláky pro 21. století, dávám jim zelenou!



6 komentářů:

  1. Výborný! Viděla jsem pár českých rekonstrukcí a většinou z nich byly takové pseudo romantické kutloušky. Tohle je paráda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A přitom i tohle je podle mě fakt útulný a romantický, třeba ta marocká svítilna jako lustr...:)! Ale i u nás se občas zadaří, spíš jsem ještě neslyšela o tom, že by hipsteři nějak chystali masivní přesuny do paneláků... ale jak to tak bývá, že u nás jsou věci se zpozděním, tak co není může brzy být :)

      Vymazat
  2. Nádhera -----to ale neznamená , že když jsme zemí paneláků, že se toto chytne, bohužel jsme milovníky aska a kiky a sakra záleží , co v tom betonu stojí za krásné kousky, takže to se bude líbit jen bláznům jako já, co asko míjí obloukem......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, samo o sobě by to nebylo nic... svatá pravda.

      Vymazat
  3. Ty brut steny jsou paradni, ze to nenapadlo nekoho driv

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase taková novnika to není, myslím že to napadlo leckoho, ale ta realizace přece jen vyžaduje trochu dávku odvahy ;)

      Vymazat