pátek 15. listopadu 2013

Barvy sídliště ve svíčce

Nikdy by mě nanapadlo, že někdo vyrobí romantickou svíčku s motivy sídliště a vůní štrůdlíku, respektive "Red Ruby Apple". A už vůbec by mě nenapadlo, že to bude Air Wick. Tuhle značku jsem vždycky považovala za marketingově náročnou, tedy tak trochu předražené nic. Když jsem ale tuhle skleničku v Bille vedle špaget objevila, musela jsem ji mít, i když ani tentokrát mi nepřišla cena za mainstreamovou svíčku (asi 140 Kč) úměrná.


Přiznám se, že jsem ještě nezapálila, jsem zvědavá na to proklamované "Changes colour gently". Doufám, že to nebude moc kolotočářské. Prostě takhle svíčka je pro všechny paneláky MUST :) Černobílé sídliště je podle mě pěkné a hodí se mi ke sbírce šutráků z pláží Severního moře.   


Bez zajímavosti taky není, že v US mají stejnou svíčku, co vypadá jak večerní pohled na Stodůlky, ale s jinou vůní "Cinnamon Roasted Chestnut"... holt každému co jeho jest: nám skořicový štrůdl, jim horké skořicové kaštany. Prostě je to tady :)! Ať žijí Vánoce! 

   


4 komentáře:

  1. To je teda vážně prima romantická svíčka! A taky se mi líbí, že to marketéři pro různý trhy dovedou různě rozlišit, neboli zacílit. Na referát o tom, jak svíčka jemně mění barvy jsem zvědavá. Pěkná krajinka k šutrákům ... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to cílení se mi líbí obzvláště :) Zároveň mám lehké podezření, že "Cinnamon Roasted Chestnut" a "Red Ruby Apple" se příliš lišit nebude... ;) Přece jen, hlavní roli hraje skořice :)

      Vymazat
  2. Taky jsem moc zvědavá na reportáž. A přestože jsem zrovínka nedávno tyhle svíčky obhlížela, tu s panelákem jsem neviděla. Ovšem ty máš na to radar!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude asi jen úzce profilovaná distribuce na sídlištích :)))

      Vymazat