pondělí 23. září 2013

Dva nejlepší v jednom

Čau, tady je váš letošní podzim.

Letos jsem přišel trochu dřív. Marcela už má na balkoně přichystané tři druhy vřesů, ale zasadit je ještě nestačila. Já jsem si totiž celkem přispěchal. A to se všemi nechutnostmi, co ke mě patří, haha, jako je chřipajzna, deprese a tak vůbec.

Nenechám se jen tak vykopnut, dnes v noci jsem definitivně od té zbabělé letní báby převzal vládu. A protože Marcela sem dlouho nepsala, protože nechtěla ničím negativním znečistit tuhle čistou krásnou blogosféru, našel jsem něco za ni. Něco pozitivního.

Ona furt že jako ty Dánové, ti že mají tyhle podzimní splíny zmáklý, a že jsou nejšťastnější národ na světě, i tady to už omílala. Furt ta samá mantra: hygge, věčná cyklistika aka endorfinový pohyb a za světlo by hádám položili život, když za lustry prý ochotně utratí nejvíc ze všech národů na světě... Tady je pár obrázků, na kterých je dokonalá esence Dánska v autorské zkratce.






No ale víte co? Sami by na to asi nepřišli! Ty obrázky jim musela přijet namalovat holka až z Miami! Z tý slunný země, co se povaluje ve snech každýho slušnýho Středoevropana! Je to Róza Millerová a když o tom tak přemýšlím, tak je to tak pěkný, že i já bych se od ní nechal namalovat.

Kaštánkům, dešti a spadanýmu listí zdar,
Váš P.       

Žádné komentáře:

Okomentovat