středa 21. srpna 2013

Srpnová mlha

Jeden známý má na dnešní datum nastaveny na Facebooku narozeniny, i když to není pravda. Prý si tak důmyslně vyseparovává "skutečné" přátele, zrno, které ví, kdy slaví, od plev a k tomu přidává i test na gratulanty, jak jsou na tom se znalostí událostí noci z dvacátého na jednadvacátého srpna. Takže bacha, tahle historická noc může i dnes otestovat vaše kvality.

  
Tuhle fotku jsem fotila dnes ráno na balkoně. Vstávala jsem už do tmy a venku při zalévání květin byla v županu. Neměla jsem ho na sobě několik týdnů. Je to pro mě znamení, že přišel podzim.

Do téhle lehce nostalgické a posmutnělé nálady se mi přesto podařilo objevit věci, ze kterých mám radost. Navštívila jsem Bubenskou 1 a líp poznala Gravelli. A tuhle betonovou spanilou jízdu musíte znát i vy! Loni byli k vidění na Designbloku, letos budou na For Archu a do té doby se kochejte českým mladým betonem třeba tady.



Betonové stoly, lustry, misky, ... no není nádhera, že se dnes můžeme zabývat takovými vlastně úplně obyčejnými až povrchními věcmi a v mlze vidět snad jen metaforu podzimu? Díky těm, kteří to za nás po všechny ty dlouhé předrevoluční srpny odžili.


 



    

Žádné komentáře:

Okomentovat