pondělí 26. srpna 2013

Pondělní díky

Nevím, jestli si tuhle písničku užijete, já to tedy zrovna moc tvrdit nemohu, a to ani přes možná až přehnaně nadšenou a nevyváženou recenzi dua post-hudba v před-před-posledním Respektu (nikdy se mi nepodaří přečíst časopisy a noviny v době, kdy jsou aktuální, to už je asi taky osud, asi to znáte). Což mi ještě tedy také připomíná, že v tom předposledním (ne dnešním) byl prima článek o sídlištním skanzenu a Tomáši Džadoňovi, o kterých už jsem psala tady.

(Michael Wolf)

Možná je to špatnou kvalitou nahrávky, možná deštěm, ale já to ani nedoposlouchala. Ale vám to tu servíruju, protože je tam panelák a sídliště a pěkný video obrázek a tak vlastně vůbec všechno a servis prostě musí být.

 
A vím, že i když mě to třeba neoslovilo, vám to něco říct může, protože jste inteligentní a vnímavé publikum. Děkuju vám, že mé postřehy z paneláku čtete a díky za spoustu vás, nových čtenářů, kteří jste se vyrojili během posledních pár týdnů. Příjemně jste mě překvapili a POTĚŠILI! Slovy klasika při předávání indexu: "snad i já vás potěším" a proto přidávám ještě jednu do noty. Taková jsem já :)

Je taková ještě vzpomínková jesenická, taky trochu paneláková a právě takhle v pondělí, vám jistě přijde vhod! Pěkný den i celý týden!

2 komentáře:

  1. Úterní díky i vám :)zase za tu radost, kterou děláte vy blogem. Zdravím z Barrandova na Barrandov. Hudbu si zrovna teď nepustím (třeba jindy), mám náladu na trošku jinou, ale s těmi kupami Respektů a jiných takových je to u mne stejné - to se člověk doví věci půl roku od vydání, co? :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heleno, děkuju Vám, to je moc milé :)!!! A jsem ráda, že poznávám další barranďačku, navíc se stejnou čtenářskou úchylkou ;)!

      Vymazat