sobota 24. srpna 2013

Ivanka má srdce z betonu

Tohle nebude dojemný příběh o mladé Trumpové. Ivanka není ani tak úplně holčička. Je to maďarský manželský pár (Ivankovi jsou nejen šikovní, ale i krásní, posuďte sami), který vyrábí unikátní nádheru z betonu, ne nepodobnou Gravelli, partě mladých chlapíků z Prahy, o kterých jsem psala nedávno.





Ivanka se mi líbí možná ještě víc. Gravelli má sice čistější a prostší linie a produkty na mě působí tak nějak sošněji, ale u Ivanky je vidět ten dotek ženské ruky, ať to zní jak chce pateticky. Nejženštěji na mě působí právě jejich vlajková loď, betonové barevné dlaždice, kterými už vyzdobili desítky bytů, hotelů, restaurací a barů po Evropě i Asii.








A ještě je tu jeden rozdíl: věci od Ivanky si můžete koupit online i vy, obyčejní smrtelníci. Fotorámeček za devět set, stolní hodiny "Těžké časy" za tisícovku, chladící nádoba na víno za 1150 Kč nebo na krk srdce z betonu za 650 Kč.

 
 
 
 
 
 
Ivanka navíc nemá z betonu jen srdce, ale i spoustu dalších orgánů. Jako vtip dobrý, ale nosit bych to asi nechtěla, jsem moc měkkosrdcatá. Co bych ale jako nosit chtěla, je psaníčko od Ivanky! To mi přijde naprosto vynikající, takže otázka dne zní: kdo z vás mi ho rád koupí :)?





Žádné komentáře:

Okomentovat