pondělí 29. července 2013

Zajímavá žena má zajímavý byt

Určitě ji mnozí z vás zaznamenali, aniž by o tom asi vlastně tušili. Z jejího pera se totiž vyloupla polštářová speciálka Pillow Heaven ve Vršovicích, která v současnosti už ale pokračuje po vlastní ose. Kromě toho má Michaela Losekoot to pero krásně lehké, skladné a vtipné. Občas k popukání, občas melancholické. Počíst si můžete počíst na jejím blogu. Tahle úžasná žena má neméně úžasné bydlení. Nespoutané. V paneláku, přátelé.


Pomohla jí ho vytvořit Pavla Kirschner a dnes jste ho mohli vidět na iDnes.cz. Pokud by vás zajímalo, co o svém bydlení v paneláku píše sama obyvatelka, je to post o krásné vědě domovědě





(fota jsou namíchána z Pavla KirschneriDnes.cz a blogu
 

Nádherný byt, před kterým se vážně skláním, bych si já sama ale neužila. Na mě je už dost scénický. Co je ale důležité, že i ten největší popírač domovědy musí při porovnání aktuálních fotografií a černobílých snímků z doby "před" musí jednoduše kapitulovat.

3 komentáře:

  1. Byt Růžové pandy mám v rozepsaných příspěvcích, tak už to nemusím dopisovat. :-) Moc se mi líbí nábytek nakreslený na zdi. A taky tenhle blog - z posledních příspěvků třeba přestavba továrny na mýdlo a kolínský kubismus. Díky za rozšíření obzorů. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že máme stejné "pandí" myšlenky :)!! A díky za pochvalu, zahřála ;)

      Vymazat
  2. Skvělý příspěvek, skvělá paní a její byt. Miluju, když si k sobě dokážu byty a lidi přiřadit. Díky!

    OdpovědětVymazat