středa 31. července 2013

To už je diagnóza...!

...vykřikuje O., když si už po x-sté pouštím tenhle song. A já říkám: je to možný!


Ta písnička! Je tak neotřepaná, kůl a in! Narazila jsem na ni díky včerejšímu příspěvku o slovenském Památníku. Manželé ji dávali když jsem ještě ani nebyla na světě. Já ji tedy do včerejška neznala, znala jsem jen tuhle klasiku: 


I když jsem (dodnes) byla na Jižáku všeho všudy možná tak pětkrát, tak z neodolatelného rýmu "Jižák Jižák město snů - my žijem tu už spoustu dnů - beton je tady a beton je i tam" a "Prahy" se staly zásadní milníky mé puberty. Takže dnes je to vlastně takové dvojnásobné retro. Krásný poslední červenec!



PS: Skupina Manželé stále funguje, což vás možná taky překvapí. Můžete si je v klidu objednat na akci. 



 

Žádné komentáře:

Okomentovat