úterý 30. července 2013

Jdu do Pamätníku ľudovej architektúry

Na začátku měsíce jsem vás vyzývala k dobrému skutku. Stačilo klikem podpořit projekt barevnější školky na barrandovském sídlišti. I když věřím, že spousta z vás se zapojila, na vítězství to nejspíš nestačilo... Aktuálně (pomalu se to láme na úterní půlnoc) "jsme třetí". První dva projekty, které nás předehnaly, tedy ty, které se realizace dočkají, jsou na hranici deseti tisíc hlasů. Pokud nezasáhne nějaká vyšší moc, fasády tedy budou barevnější v Ivančicích a Katovicích. Na realizaci jsem zvědavá.

 
Tenhle příspěvek je zase tak trochu výzva. Tentokrát teda s mimořádně údernickým názvem. Pamätník ľudovej architektury. A nejen název je výživný! Památník to bude totiž celkem odvaz, tři původní roubenky na střeše věžáku v Košicích. Umístí je tam Tomáš Džadoň, výtvarník, který se věnuje panelákům odjakživa a jeho tvorbu jsem vám už trochu představila v březnu.


Na první pohled lehce pološílená akce si mě okamžitě získala a může si získat i vás. Připojte se na HitHitu a přispějte. Už za tři pětky vám pošlou děkovný pohled a za kilo tuhle báječnou placku Som z paneláku co je na obrázku, nebo Som sídliskový typ. Zdá se mi, že v té slovenštině to má ještě větší grády, než v češtině. A jestli chcete, aby Tomáš vaše ctěné jméno vyryl do trámu chajdy, není problém. Už za tři tisícovky ho tam budete mít. Tak na co čekáte?

Ano. Třeba i tahle origoš pocukrovaná kráska bude stejně hezký zasněžená i na střeše třináctipatrového paneláku na sídlišti Dargovských hrdinov. Oujé. 

Žádné komentáře:

Okomentovat