sobota 15. června 2013

Tentokrát to nebude o kávě, ale energií vás to nabije taky

Nejspíš "doppio" znáte stejné jako já, jen jako kávu, dvojité zabijácké espresso. (Kdo tápe, nechť navštíví mou oblíbenou stránku Piccolo neexistuje!)

Objevila jsem novou, jinou dvojitou dávku, dvojitý květináč. Klikněte si na VIDEO-vimeo a podívejte se na příběh jeho vzniku. Hádám, že se zamilujete.


 


Taky vás ten mladík, Lukáš Matěja, svým nadšením úplně dostal? Obvykle když se s něčím takovým setkám a jedu zrovna spíše na vlně negace, tak mi to vlije krev zpátky do žil mnohem poctivěji, než kilometry motivačních citátů a podobných zhůvěřilostí.

Výrobce, firma Plastia (ač ji jinak mám velmi ráda! Je poctivá, česká a dbá na designovou osvětu = běžně se nevidí...), mě ale trochu zklamala. Nabuzená videem jsem okamžitě klikla na jejich e-shop, s chutí mladého designéra svým alespoň malým nákupem podpořit a kdeže! Hravost se nekoná! E-shop nabízí jen předem připravené kombinace (celkem pět variant, zde). Slibované kombinace, které právě teď tak frčí, jak poznamenává na videu i sám Lukáš (a ruku na srdce, kdo si ještě u Nike neudělal alespoň jedny iD jako by nebyl...), se vytvářet nedají. Z těch, co se mihnou v záběrech, by se mi líbila třeba ta ta černo-bílá, šedo-šedá nebo šedo-bordó... snad až tam zavítám příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat