čtvrtek 6. června 2013

Tady se žije. A to se počítá

Na stránce O bytech a lidech (takové české obdobě Freunde von Freunden, která měla ze začátku takový trochu rozpačitý start, ale už krásně nabírá na dynamice a těším se, že z ní neztratí), se objevil můj "oblíbený" byt.

"Oblíbený" byt v mém privátním njůspíku znamená, že je za a) od studia, b) od studia, které má samé vynikající kousky v portfoliu, c) od studia, od kterého bych si klidně nechala udělat bydlení i já. Tedy bydlení má rukopis, že je prostě poznat, kdo ho vymyslel, celek dává logiku a navíc - nechává prostor pro obyvatele. Není to jen zbytnění architektova ega. A tak to má být.

Nádherně je tenhle proces zdokumentován na promo fotkách studia a poté na fotkách z "Bytů a lidí". Není to bydlení pro efekt, ale pro život. Nic nesluší kuchyňské lince víc než plná plotna a otevřená láhev vína!
Mimochodem, jídelní stůl máme tvarově stejný, dřevo ale temnější a rozkládací mechanismus a povrch po repasu. A je jednoduše nádherný (prostě mi to nevymluvíte :)).





Autoři jsou edit!(Jestli jste to teda dosud nepoznali.)

Že to ale není panelák? Nenechte se zmýlit. Tohle fakt panelák není. Ale tohle je:





Nekriticky se mi tam líbí všechno. Použité materiály, barvy, tvary, myšlenka. Koupelna je jak vizualizace mých přání. Stejný lustr od Normana z Kodaně jako máme v ložnici i my (to musí být znamení!). A bez požehnání úřadů. Takže až zase rozhýbeme panely, nebudeme přestavovat, ale jedině editovat!

Na nejprofláknutějším webu najdete další info a také další fotografie tady a tady.
Zde publikované fotografie jsou z webu studia z "Bytů a lidí".


5 komentářů:

  1. Taky se mi moc líbí. Kouknu na jejich stránku a přečtu si, kdo tam bydlí. Mám taky radost, že se tenhle blog hezky rozjel.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vy jste nezlomná :)!!! Jen pro Vás :))) http://www.youtube.com/watch?v=-bGBATc6fDw

      Vymazat
  2. Také se mi obě rekonstrukce moc líbí a obě jsem už před časem zahlédla v časopise nebo na webu.....obě vyfocené prázdné, čisté. O to zajímavější jsou fota prvního z bytů "v plném provozu" :)
    Taky se mi zalíbil Váš blog! Budu sledovat ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten byt na Letné mě taky moc zaujal. Světlý, prostorný, originální. Reklamní tvůrci coby obyvatelé jsou znát.)

    OdpovědětVymazat