úterý 18. června 2013

Je dusno a těžko


Tohle počasí mi dělá radost. Vážně! Miluju horko, vysilující horko s vánkem (ani ne to tropické vlhké). Prostě tohle. Vždycky mi vyskočí píseň Vanilky z Dobře placené procházky:

Je dusno a těžko
Dusno a těžko
Do hlavy stoupá krev
Hořká je jak můj zpěv
Připadám si ospale a hloupě
Duše má je opiové doupě
Je dusno a těžko
Dusno a těžko

To je prostě text do těchto dní, zasloužil by si nobelovku! Jinak nejbáječnější Vanilka pro mě byla Dáša Zázvůrková ve formanovském zpracování Dobře placené procházky v Národním (21. 10. 2007, doma mám dokonce v programu vloženou vstupenku...). Její vášnivé sdělení, že je dusno a těžko, se nedá zapomenout.


Zároveň ale přiznávám, že třeba ve Středomoří si tohle počasí lze vychutnat líp než v paneláku. Kromě toho, že jsem podnikala, byť jen po pár hodinách(!!!) mimo domov doslova záchranou akci pro květiny v truhlících, je to uvnitř k nevydržení.

Jako jasná volba by se zdála klimatizace, jako třeba tady na obrázku z Omsku.
Do každé rodiny, klimatizační mašiny.

(foto od přispěvatele Archwars)
 
 
Ale taky se mi to nezdá jako nejlepší řešení. Jinak klimatizační mašiny jsou už dnes skutečně na úrovni, žádné hnusné krabice. Mě zaujala takhle od LG, ověnčená cenami, zaslouženými: je tichoučká, s dálkáčem, pracuje rychle a čistí i roztoče, pyly a prachy. Pro začátek může zchladit i cena, začíná na cca 13.000 Kč.
 
Za studijní zásluhy jsem dostala od tety a strejdy obraz Sněhová vločka od brněnského renesančního blázínka Petra Ferebauera. Myslím, že díky námětu by chladil o106.
 



Žádné komentáře:

Okomentovat