úterý 2. dubna 2013

Chvála dobré společnosti

Minulý týden se chválily paneláky. U toho jsem nemohla chybět. Chvála proběhla ve středu tiskem a tady je ještě online pro ty, co si na papír nepotrpí, nebo to nestihli.




Pobavilo mě, že všichni přiznáváme jako velkou slabinu paneláků nemožný pobyt venku na vzduchu/a přesto doma. Tedy zcela chybějící nebo jen malé balkony, lodžie, žádné terasy. Podle mě je to přesně ten největší problém sídlišť. Jejich obyvatelé tráví dny zavřeni v panelech, aniž by to tak chtěli, jen okolnosti jim nedovolují "vystěhovat se" ven, na vzduch.

Proto je českobudějovická novinářka Miroslava ráda, že jim přístavbou přibyl balkón, lektorka Dana chystá refresh lodžie, aby na ní bylo lépe, a manažerka Lucie (a to mě hodně nadchlo) sní o pochozí střeše. To by byla například u nás naprostá paráda, exkluzivní vyhlídky na matičku zaručeny. Lucie má vůbec štěstí, zdá se mi. Třeba o věcech jako společná sušárna, dokonce se dvěma profi sušičkami (!! za každou jeden vykřičník), dětská herna, pronájem komory nebo mini posilovna se nám doma může jenom zdát...   

Jinak nejkrásnější vizuál má samozřejmě Michael Rittstein (Rajská zahrada), dvojkou je pro mě lektorka Dana. My tam vypadáme trochu jako pitomečci, ale miloučký. Zdání (ne)klame ;)

2 komentáře: