úterý 1. května 2012

Prvomájový návrat dřeva

ˇO tom, že dřevo je zase zpátky na čele hitparád, není pochyb. Jen se oproti minulosti netváří naivně rustikálně, vesnicky nebo westernově, ale jednoduše obyčejně, ve své nejjednodušší kráse tvaru. Jako dřevo. Interiéry pak doplněné o lesky, barevné plasty, sklo a textilní struktury, exteriéry s pergolami porostlými břečťanem lákajícími k posezení venku ve stínu...

Takhle jsem se zasnila dnes, když jsem v krásném slunečném dni, kdy musím sedět přikovaná u počítače a vyšívat, narazila na tento dům od Natura Space.


Variabilní program, který umožňuje variovat základní moduly a to téměř do nekonečna. Volba omítnutého nebo dřevem obloženého centra domácnosti, doplněno vždy o velkorysou terasu. Úplně jsem si začala představovat, jak pracuju uprostřed krásné zahrady, nad obývacím pokojem, na prosklené galerii uprostřed prostoru... Na stůl mi svítí slunce střešním oknem.

 

Když si chci odpočinout, jdu dolů do jídelny a obývacího pokoje...   




A nebo prostě ven...



Pak si ale představím, jak myju tohle okno...



A natírám celý ten barák v pravidelných (ročních?!) intervalech a vůbec, starám se o celý dům... asi jsem paneláková květina :)

Ale mít tak Žána, neváhala bych, tohle mě láká velice a velmi. Tam si dovedu dobře představit dlouhé prosněné hodiny.



Žádné komentáře:

Okomentovat